tirsdag den 12. juni 2012

Home Made Cookies

Til jul fik jeg et stempel af min lillebror der er beregnet til cookies.
Jeg har ikke fået prøvet det før nu, hvorfor ved jeg egenlig ikke...
Men de her vanille sukker cookies smager rigtig godt, og det er en sød detalje at det står Home Made på dem synes jeg..


Basic sugar cookies er sukkersmåkager, der er rigtig gode til at udstikke figurer ud af da de holder faconen rigtig godt.


Basic sugar cookies
ca. 25 stk

200 g blødt smør
200 g sukker eller flormelis (anvendes flormelis fåes en finere, men mere skør dej)
1 stort æg (pisket let sammen)
400 g hvedemel (plus ekstra til æltning & udrulning

Sukker og smør røres sammen. Tilsæt æg og smagsstof. Sigt melet i lidt ad gangen. Ælt tilsidst dejen let sammen. Pak dejen ind i film og lad den hvile i køleskabet i 1 1/2 time.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar