lørdag den 9. juni 2012

BabyShower


Min svigerinde venter sig til Juli og vores unger glæder sig til at der kommer en lille ny fætter til verden.

Mette skulle derfor forkæles med et Babyshower.
Vi var samlet alle svigerinder og svigermor samt mine to piger.
Borddekoration var i de blå farver og med biler på bordet.

Der er vindmøller og sugerør i glassene i blå nuancer

Blomsterne havde jeg sat i vand tilsat blå farve, de havde dog ikke nået at trække længe nok til at blive mere blå.

Der var også babymad på glas med blå sløjfer om

Maden var en god frokost med hjemmebagte boller og hjemmelavet jordbærmarmelade.
Bollerne var selvfølgelig farvet blå.

Aktiviteter:

Alle skulle selvfølgelig lave deres egne Cupcakes med baby tema så de lærte at lave babysko efter Momses-Univers fine vejledning og fondant blomster.
Der blev brugt meget tid på dette.



Vi tegnede på Bodystockings i forskellige størrelser så der er lidt personlige gaver til Bobby (som han bliver kaldt, mon han nogensinde kommer til at hedde andet?)



Mette skulle smage på babymad med bind for øjnene
og den hyggeligeste aktivitet synes jeg selv var at jeg havde købt en pakke NewBorn bleer og lavet en masse sedler.
Så skrev vi alle sammen små hyggelige beskeder eller frække vittigheder og lagde dem ind i bleen, så når Mette og Kenneth står om natten og skal skifte lillemand og de er blevet vækket for titusindene gang og de er trætte så får de en lille opmuntrende besked når de åbner bleen....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar