søndag den 4. december 2011

Hellvik Kagen

Jeg var hjemme hos mine forældre igår og lave juledekorationer, min kusine var der også. I 1993 boede jeg hos hende et stykke tid i Norge hvor jeg passede hendes skønne drenge. De var dengang 6 mdr og 3 år.. Nu er de voksne, jeg kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af.
Nå men der var faktisk i Norge min interesse for pyntede kager startede og igår havde min kusine så taget en opskrift med som jeg havde efterlyst.
Vi bagte i Norge en helt fantastisk kage som jeg døbte Hellvik Kagen, og hun havde stadig opskriften som jeg har skrevet for 18 år siden.. Det er da sjovt.. Nu vil jeg dele den med jer, håber I vil skrive en lille kommentar hvis I beslutter jer for at afprøve den, den er helt fantastisk...
Velbekommen...

1 kommentar:

  1. Halløj.

    Hellvikkagen kender jeg godt! På Århus Akademi, hvor jeg tog studenterkursus var det helt sikkert min yndlingsdag, når de havde krydderkage (som vi kaldte den). Jeg blev så glad for den, at jeg måtte få opskriften, og har sidenhen lavet den om til muffins. Ca. 1/4 af opskriften giver 12 muffins, og de skal kun bages i ca. 15 min.

    SvarSlet