tirsdag den 5. juli 2011

Hello Kitty Pop Cake

Så er der endelig nyt her på bloggen.

Jeg har lavet lidt nye Pop Cakes og idag skal I se min Hello Kitty Pop Cake.

Karin fra alt til kager, har jo været så sød at forære mig noget Candy Melt og andre dejlige ting til at producere Pop Cakes, kig forbi hendes butik, der er masser af skønne ting du ikke vidste du ikke kan undvære ....
Den er lavet af chokoladekage og chokolade smørcreme tilsat lidt romessens.

Pindene er sugerør, hvor knækket er klippet af, et fungerer faktisk ret fint og der er oceaner af muligheder for at finde farver der passer til din Pop Cake


Ørene er lavet af fondant

Her er hovedet, ørene er sat på mens chokoladen var flydende


Så er sløjfen kommet på, jeg har brugt en pensel og malet den på

Her er det færdige resultat, til de sidste detaljer har jeg brugt en tusch med spiselig farve

5 kommentarer:

  1. Hvor er den sød. Rigtig fin ide der smelter en hver piges hjerte :-)

    SvarSlet
  2. De er søde!! Jeg vil gerne bestille 50 stk. til Rebecca's 1 års fødselsdag ;)

    SvarSlet
  3. Hej Vibeke, tak for din fine kommentar, min datter har allerede bestilt til sin fødselsdag om 14 dage.

    Mette: Det er en aftale, meeeen 50? årh så skal jeg have et par fridage he he, men alt for mit dejlige Gudbarn....

    SvarSlet
  4. Vi tænkte at holde noget for en 20-30 stykker hjemme hos Edith, hvis ikke gården er solgt :D

    SvarSlet