onsdag den 6. juli 2011

Det lugter af ferie

Selvom det "bare" er tre fridage i streg midt på ugen så er det næsten feriestemning.
Ungerne har overnattende gæster og i nat sov de i campingvognen, det var lige før jeg selv sov derude også, jeg GLÆDER GLÆDER GLÆDER mig til ferien.

Orv og det har jeg slet ikke fortalt, men jeg skal jo mødes med nogle søde piger når vi kommer til Århus på ferie og her skal vi kage nørde... DET glæder jeg mig rigtig meget til.

Det er blevet tid til at vise endnu en Pop Cake.

Denne her er en lille fin sommerblomst, den kan sagtens gå i stedet for en buket blomster og farvevariationernes muligheder er uendelige.

Kronbladene er af glasur, nogle jeg har lavet i forvejen. Jeg bruger altid alle rester af glasur eller fondant, intet går til spilde og lige pludselig en dag står man og har brug for hvide blomsterblade til sim PopCake.

Jeg har lavet to varianter, en hvor blomsten sidder på siden og en hvor den sidder øverst på min Pop Cake.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar