søndag den 18. marts 2012

Blog Award


Jeg har fået en award fra Christels kageunivers
TUSIND TAK
Hun har en rigtig fin kageblog som jeg synes du skal kigge forbi, fortæl hende gerne at jeg har sendt dig:-)


Awarden fungerer på den måde:

Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af
Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
Man skal svare på 5 spørgsmål

Og så til spørgsmålene:

1. Hvorfor begyndte du at blogge? Jeg startede min blog efter en pige komsammen hvor vi havde fået lidt at drikke og var enormt pjattede. Vi kom til at snakke om Sidney Lee (det er jo nogle år siden) og om opfindelser. Og jeg skærer æblerne på en bestemt måde når ungerne skal have dem med i madpakken og kalder dem trylleæbler. Så blev det til pjat og pjank, og derfor startede jeg med at skrive om Sidney og Trylleæblet på facebook. Det udviklede sig så til denne blog som selvfølgelig skal hedde Trylleæblet.
En lidt skør historie, men vi havde meget sjov ud af det den aften...

2. Hvilke blogs følger du? Rigtig mange skønne kage blogs og kreative blogs, elsker dem allesammen...

3. Favorit farve? RØD

4. Favorit film? Jeg er Twilight fan

5. Hvilke land(e) drømmer du om at besøge? USA


Jeg sender awarden videre til:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar