søndag den 4. september 2011

Regnbue Cupcakes

Nu kan jeg endelig vise jer de cupcakes med regnbuer jeg har lavet, Uhhmmmm de smager godt og jeg synes faktisk selv at de blev rigtig flotte.

Hvad synes I?




Opskriften er min egen, men jeg vil gerne dele den med jer:

til 36 stk

      • 250 g smør
      • 400 g sukker
      • 450 g mel
      • 2 tsk bagepulver
      • 2 tsk vanille sukker
      • 6 æg
      • 4 dl mælk
      • 200 g Marabou med Digestive

Pisk smør og sukker luftigt og længe
tilsæt æggene et ad gangen og pisk godt imellem
bland de tørre dele og rør dem i dejen
varm mælken op og smelt chokoladen i mælken
rør chokolade mælken i dejen

fordel i formene og bag i 20 minutter ved 200 grader

VELBEKOMMEN

8 kommentarer:

  1. Hvor er de bare flotte, er vild med din regnbue !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. De er da super flotte og en super fin ide... Opskriften skal da helt sikkert afprøves..

    SvarSlet
  3. Jeg vil have jeg vil have jeg vil have og det skal være NU

    SvarSlet
  4. De er rigtig fine og lyder så lækre :-D

    SvarSlet
  5. Jeg synes, at de blev rigtig rigtig flotte.

    SvarSlet
  6. Tak for jeres ros, og I må endelig prøve dem, de er MUMS især efter en dag i køleskabet er de rigtig lækre...

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare fine!!!
    Og de lyder vildt lækre med det Marabou!!! mums

    SvarSlet
  8. Hvordan har du lavet frostingen?

    P.s. De ser rigtig fine ud ;)

    SvarSlet