søndag den 1. maj 2011

Nu er forsommeren da godt i gang

Juhuuu hvor har det været nogle dejlige uger.
I påske ugen tog vi til Langeland i sommerhus og bare nød dagene, varmen og stranden. Ungerne var i vandet den ene dag, ikke helt med min billigelse, men de nød det, selvom det var en smule koldt.
Liva og jeg har været en tur i Sverige, i Lagerhaus. En sjov butik, med en del til det kreative kagefolk, (lige noget for mig jo)
Kager er det ikke blevet til så mange af, men en enkelt er der sneget sig ind weekenden før vi tog til Langeland.

Turen til Sverige var med Sundbusserne i høj sol, det var vildt hyggeligt, det har jo lige været påske og i Sverige har de en tradition hvor de pynter deres træer og buske med fjer i mange farver. Det er en super hyggelig tradition synes jeg og vi har da også haft fjer herhjemme i indkørslen.
Og jeg kunne slet ikke modstå fristelsen til at tage nogle billeder af min dejlige Liva.



Langeland var fanastisk, lige hvad vi trængte til, ro og ferie og ingen pligter eller arbejde. Vi sov længe, kom sent i seng og gjorde lige hvad vi havde lyst til.

Haven er sprunget ud i fuldt flor, naboen har fældet nogle træer og vi har fået mere sol i haven. Jeg nyder at farverne vælter frem over alt, insekterne summer i haven og vi ser et par sommerfugle hist og her.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar