mandag den 9. maj 2011

Hygge i haven med mit Gudbarn Rebecca og hendes mor

Vi har været i haven idag, Rebecca, hendes mor Mette og jeg. Vi har dog ikke lavet havearbejde, næh, vi har spist hjemmebagt brød og drukket kaffe og sluttet af med en skøn brødæggekage.
Solen har bagt ned over os, parasollen angreb mig (det blæste lidt for meget til at have den slået op), så den brækkede en arm, men heldigvis kom vi andre ikke til skade.
Vi gik hen til skolen og hentede Elias og Liva og så til børnehaven og hentede Stella. Hjem igen til saftevand og is i haven og så kunne Mette ikke klare at se mere på min sørgelige tøjsnor, så det skulle laves, og det gjorde vi under megen pjat og grinen...
Alt i alt en dejlig dag, der sluttede med at Stella og jeg besøgte Fætter Mads, og vi fik begge lov til at sidde med ham...
hygge i haven

Stella er så glad for Rebecca

Leg på tæppet i solen

Min tørresnor :-)

Nu skal den ned
Mette laver en ny, der er stram
Rebecca smager på sandet

Uhm, de knaser

Her er mit dejlige Gudbarn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar